۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴

معاون عمرانی استاندار سمنان:

اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف در گرمسار پیگیری شود

اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف در گرمسار پیگیری شود

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف و کنترل ترافیک از سوی شهرداری گرمسار گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه اقدامات خوبی از سوی شهرداری سمنان، شاهرود و دامغان در اجرای طرح پایش تصویری ثبت تخلف و کنترل ترافیک انجام شد، اظهار داشت: شهرداری گرمسار نیز هرچه سریع‌تر در اجرای این طرح اقدام کند.

وی با اشاره به‌ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های درون‌شهری استان سمنان بیان کرد: کاهش سوانح رانندگی و خسارت‌های جانی و مال مهم‌ترین رویکرد این شورا در سال جاری است که بر این اساس شناسایی سه‌نقطه حادثه‌خیز در هر شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

استان سمنان مشکل چندانی در ارتباط با معضل ترافیک ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه علی‌رغم اهمیت ویژه این موضوع، یکی از شهرستان‌های استان نسبت به اجرای این مصوبه بر اساس آمار پلیس راهور اقدامی انجام نداده است، تصریح کرد: با پیگیری لازم هرچه سریع‌تر سه‌نقطه حادثه‌خیز این شهرستان باید برطرف شود.

فخری بابیان اینکه شهرهای استان سمنان مشکل چندانی در ارتباط با معضل ترافیک ندارند، خاطرنشان کرد: باهم فکری و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان هرچه سریع‌تر مشکل ترافیک شهر سمنان برطرف شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان برای استقبال از مسافران احتمالی که در ایام تابستان از محورهای ارتباطی تردد خواهند داشت، ابراز کرد: اطمینان از باز بودن تمامی جایگاه‌های سوخت و شرکت‌های بیمه‌ای استان برای خدمات‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 4951248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha